A Premier G. Med Kft. 1996-ban alakult azzal a szándékkal, hogy szlogenjének megfelelően „Minőséggel a XXI. században” részt vegyen a magyar egészségügy fejlesztésében és minőségének, illetve hatékonyságának javításában.
A Premier G. Med Kft. az amerikai Hillrom gyáron– a világ egyik legnagyobb kórházi ágy és ápolástechnikai berendezés gyártója – kívül olyan cégeket is képvisel Magyarországon, mint a WRP (a világ második legnagyobb orvosi kesztyű gyártója) az amerikai Steris (sterilizáló berendezés, műtőasztal, műtőlámpa), az osztrák-amerikai BD Cato kemoterápiás szoftver, a német Berner (kemoterápiás védőeszközök, laminális boxok, veszélyes-hulladék csomagológép), a spanyol Leventon (infúziós szerelékek), az angol Kimal (egyszerhasználatos izolálás), az amerikai St. Jude (intracoronáriás nyomásmérés, érzárás), az amerikai Johnson&Johnson (intervenciós radiológiai eszközök) az amerikai Spectranetics (trombektómiás katéterek), a japán ASAHI INTECC (különleges vezetődrótok) és Terumo (intervenciós radiológia és kardiológia) gyár.
Ezen cégek termékeit több mint 240 kórházban, illetve egészségügyi intézményben forgalmazzuk, valamint 70 kórházzal van karbantartási és szerviz megállapodásunk.
Új szolgáltatásként 2002 óta országos szinten foglalkozunk magas szintű termékek (különböző kórházi ágyak, antidecubitus matracok, kiültető székek, stb.) bérbe adásával magánszemélyeknek, hospice szolgálatoknak, idősek otthonába és egyben egészségügyi intézményeknek (kórházaknak, magánklinikáknak) is.
A Premier G. Med Kft. 2006-ban az ISO 9001 szabvány szerinti tanúsíttatta minőségirányítási rendszerét, amelyet később kiterjesztett a cégcsoport minden tagjára és azóta is folyamatosan sikeresen újítja meg ezen tanúsítványát. Minőségirányítási rendszerünk kulcskérdése az elvárt minőség teljesítése, ezért szakembereink mellett beszállítóinktól és alvállalkozóinktól is megköveteljük ezen feltételek betartását. Szervezetünk fő erőssége a megfelelő képesítéssel rendelkező szakembergárda. A magas szintű szakmai ellátás személyi feltételei a vállalaton belül adottak és folyamatos továbbképzéseken igyekszünk biztosítani a szakmai fejlődést. A nemzetközi kiterjedt partnerkapcsolatunkon keresztül elhozhatjuk a világ élvonalában lévő gyártók termékeit, melyek tapasztalata és hozzáértése biztosíték az eszközök minőségi követelményei iránt. A Társaság vagyoni és pénzügyi helyzete stabil, gazdálkodása évről évre nyereséges, működése során likviditási problémákkal nem kellett szembe néznie. Működéséből származó eredményét fejlesztésekre fordítja, s így kíván hozzájárulni az
egészségügy számára fontos eszközök könnyebb hozzájutásához.
A beszállítás könnyítésére és korszerűsítésére pedig 2012-ben készült el Nagytarcsán saját logisztikai központunk, mely szintén vevőink legmagasabb szintű kiszolgálását biztosítja.
Ezen irányelvek alapján 2009. június 1-én cégünk, hogy még koncentráltabbá és még összpontosítottabbá váljék az általa képviselt termékek szakmai területén, három egyéni céggé vált, melyek jogutódok lévén a fent nevezett tanúsítványokkal egyaránt rendelkeznek.